Konferencja Sprzedaży Prudential Polska
Coroczne spotkanie najlepszych doradców to wyjątkowe wydarzenie w życiu każdego towarzystwa ubezpieczeniowego. Od 6 lat z naszej kreatywności, doświadczenia i niezawodności korzysta Prudential Polska. Wcześniej przez wiele lat pracowaliśmy dla Nationale Nederlanden, AXA, banku BPH, międzynarodowych koncernów z branży farmaceutycznej oraz FMCG.
Cel konferencji sprzedaży można zamknąć w trzech słowach: informacja – motywacja – integracja. Już na poziomie koncepcji dbamy o to, aby część merytoryczna w naturalny sposób łączyła się z ceremonią wręczenia nagród dla najlepszych. Na sukces składa się niezliczona ilość elementów. Najważniejsze z nich to oryginalny motyw oprawy, multimedialna scenografia, dynamiczne wystąpienia Zarządu, panoramiczne prezentacje, dobór mówcy motywacyjnego oraz spójne z przekazem merytorycznym materiały filmowe i występy na żywo. Aby wszystkie wydarzenia na scenie wywołały oczekiwane wrażenie, niezawodnie musi działać wszystko to co niewidoczne czyli skomplikowane systemy projekcyjne, nagłośnienie, oświetlenie i cała logistyka związana z cateringiem, zakwaterowaniem i obsługą wydarzeń towarzyszących. Wisienką na torcie jest koncert na żywo i niezapomniana wieczorna impreza. W ten sposób ładują się akumulatory sił sprzedaży na kolejny rok.