Film korporacyjny Carotex
Chociaż od 30 lat Carotex wyznacza trendy w produkcji aromatów i barwników dla przemysłu spożywczego, a jego klientami są międzynarodowe koncerny, to w procesie pozyskiwania nowych odbiorców brakowało firmie narzędzia prezentującego w syntetycznej formie zaawansowanie technologiczne, innowacyjność oraz potwierdzające niezawodność we współpracy, w szczególności na rynkach zagranicznych. Tak powstał pomysł na przygotowanie pierwszego w historii Carotexu filmu wizerunkowego.
Cały proces produkcji filmu, od wstępnej koncepcji scenariusza, przez realizację zdjęć w zakładzie produkcyjnym, a kończąc na przygotowaniu animacji i montażu, został zrealizowany na własnym sprzęcie przez nasz zespół. Zgodnie z założeniami, finalny materiał został dostarczony klientowi w dwóch wersjach. Pierwsza, opatrzona komentarzem lektorskim, jest wykorzystywana w czasie konferencji i spotkań z potencjalnymi kontrahentami. Druga, zawierająca jedynie podkład muzyczny i animowane napisy, służy jako filmowa wizytówka firmy podczas targów i innych wydarzeń branżowych.
Film o działalności Carotexu to bardzo dobry przykład profesjonalnego produktu filmowego zrealizowanego przy ograniczonym budżecie. Równocześnie jest to jedynie ułamek naszych dokonań w zakresie produkcji filmowej. W ciągu kilkunastu lat zrealizowaliśmy ponad 150 filmów prezentujących działalność polskich i zagranicznych spółek z różnych sektorów gospodarki, nagraliśmy setki wypowiedzi kadry zarządzającej, a na potrzeby konferencji stworzyliśmy „kreatywne” materiały filmowe w najróżniejszych formatach. Nasze doświadczenia filmowe zdobyte przy produkcjach wizerunkowych i eventowych, zaowocowały zorganizowaniem firmowego teleturnieju realizowanego dla Banku BPH z udziałem publiczności i transmitowanego na żywo do oddziałów w całej Polsce.